wtorek, 12 marca 2013

Hiszpanka-M.















Martynę poznałam podczas sesji z Agnieszką P., kiedy to miała nam pomagać z blendą. W końcu obyło się bez blendy i Martyna tylko marzła z nami ( dzielna ! ) Od razu spodobał mi się jej typ urody i zaproponowałam jej współpracę na zakończenie tamtych zdjęć... Potem był mój post na facebooku Martyny odzew....I w końcu wspólna sesja. Piękny to był dzień, słońce nie próżnowało, a Agnieszka trafiła do nas po kartce zostawionej pod Jyskiem co już myślę gwarantowało ciekawe efekty współpracy, bo tylko wariaci są coś warci, o. Znowu czekam na takie dni...aż chciało się wtedy pracować przy tym pięknym słońcu, wspaniałych ludziach o otwartych umysłach i ciepłych sercach  a teraz chcę mi się tylko spać, dobranoc więc.



02/03/2013
m:Martyna Stala
pomysł sesji : oczywiście ja, moje zafascynowanie Hiszpanią < 3
styl: 3/4 z mojej szafy , bluzki użyczyła Aga.
makijaż i fryzura:siostra modelki
miejsce sesji : Park Dzikowski 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz