środa, 27 marca 2013

Lublin-part I


16.03.2013
miejsce:Lublin
modelka : Monika "kobitka"
fryzura : Anna Ondycz
makijaż:Gosia Rojek
styl:cała czwórka+szafa Moniki:)

Komputer uniemożliwia mi pracę jak tylko może , ale walczę z nim jak ja tylko mogę i mam nadzieję, że do końca napisania tej notki się nie wyłączy ! 
Lublin...lubię wspominać te dwa dni, naprawdę lubię i na pewno tam wrócę, a po świętach wyprawa do Kielc...w celach "odreagowania" wszystkimi możliwymi sposobami i na złość szarej rzeczywistości.

Pierwszy raz miałam przyjemność pracować z tak profesjonalnym składem, wizażystka, fryzjerka, wow. I do tego modelka z naprawdę sporym doświadczeniem w branży. Czułam się przy nich malutka,( w tym momencie padł mi komputer ^^ ) czułam się lekko speszona( yep! po raz drugi)  + zimno sprawiło, że praktycznie się nie odzywałam, za co przepraszam jeśli ktoś to źle odebrał.









1 komentarz:

  1. To cudowne patrzeć jak błyskawicznie się rozwijasz. Zdjęcia coraz ciekawsze, coraz lepsze, mało się znam, ale robią na mnie wrażenie. Brawo! Czekam na dużo, dużo więcej i mam nadzieję, ze do zobaczenia w Lublinie! ;*

    OdpowiedzUsuń