niedziela, 17 marca 2013

Sesja na Zamku Dzikowskim.

Polecam każdej osobie, która ma możliwość w szczególności finansową i sprzętową Zamek Dzikowski jako miejsce na zdjęcia :) Możliwe, że nie każdemu się spodoba, bo gusta są różne więc wcześniej warto udać się na małe rozpoznanie z tłumem zwiedzających ;) Mnie osobiście wnętrza urzekły na fotografiach jednak nie udało mi się tego pokazać , ani odzwierciedlić ze względu pewnie na moją małość wobec ogromu takich wspaniałości i moje zamiłowanie do wąskich kadrów,

05/03/2013

Modelka/wizaż/stylizacja : Linda Adler < 3
Miejsce: Zamek Dzikowski w Tarnobrzegu
blenda: Dagmara Kurda, której cholernie dziękuję za pomoc bo dzięki jej doświetlaniu udało nam się zrobić takie zdjęcia ... :)
chciałam także podziękować Pani , która była naszym przewodnikiem w labiryncie pokoi i korytarzy wewnątrz Zamku, po początkowej konsternacji strojem Lindy ( by nie powiedzieć przerażeniu ;P ) okazała nam niesamowicie duża ciepła, miałyśmy dostęp do wszystkich pokoi i nieograniczony czas na zdjęcia. Dzięki wielkie jeszcze raz (:


2 komentarze:

  1. świetne zdjęcia !
    Tylko pozazdrościć takiego fotografa jak TY , naprawdę spaniałe sesje ;) Niejeden poszedł by z Tb na sesję :)

    OdpowiedzUsuń