piątek, 1 marca 2013

W stanie nieważkości.

Ogłaszanie się na facebooku poskutkowało poznaniem naprawdę fajnych dziewuch , dobrymi zdjęciami także mi się to cholernie opłaciło więc mam zamiar czasem z tego korzystać. Miałam się wziąć za prowadzenie tego bloga porządnie i od serca, a skończyło publikowaniem postów z lekkim poślizgiem. "Kiedy kobieta mówi, że coś zrobi to znaczy że mówi"-tak jakby o mnie.


W pewien sobotni lutowy poranek miałam przyjemność poznać pewną wysoką , wysportowaną Cheerlederkę ( jeju!! nie wiem jak to się piszę !) o bliskim mi imieniu - Agnieszka. 
Dziękuję jej i jej towarzyszce, które poznacie bliżej za parę dni, za spędzenie na zimnie dwóch godzin na pewnym rozdrożu. Dziękuję jej za taniec w baletkach bo asfalcie ( hero!) za przygotowanie bardzo fajnej stylizacji i za duuuużo chęci. Wszystko to znalazło swoje odzwierciedlenie na fotografiach.





Aga bardzo zaskoczyła mnie także po samej sesji , kiedy po powrocie do domu przeczytałam od niej wiadomość z takim jednym słowem na "dz" .... ;)

16/02/13
miejsce:Tarnobrzeg ( Dzików )
modelka: Agnieszka Pandura
styl/make-up: Aga
zdjęcie/edit- kobieta z mgły

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz