sobota, 28 września 2013

Projekt - Dark Beauty.


20/09/13
mod / mua / hair : Oliwia Zielińska 
styl : wspólnie 
zdjęcia zrealizowałyśmy w pokoju Oliwki, na tle fotograficznym :) 

Ta seria zainspirowała mnie do dwóch rzeczy. Kupna brązowego tła oraz do stworzenia cyklu portretów Dark Beauty. Mam nadzieję, że za parę tygodni w albumie pojawi się nowa twarz, równie piękna jak jej poprzedniczka. 

Tło fotograficzne jest w fazie kupowania, mam nadzieję że to kwestia max dwóch tygodni i będę je mieć na swoim mieszkaniu. Póki co walczę z chorobą, spanie pod samym kocykiem pod koniec września to nie był jednak dobry pomysł, chociaż tak obiektywnie patrząc innej opcji nie było ( chociaż nie, mogłam jeszcze zapakować się do plecaka xd ).





Chyba moje dwa ulubione zdjęcia z sesji... całkowicie NAJ.
Oliwia pokazała całkiem nowe oblicze, dlatego jestem zadowolona podwójnie. Mimo że jest to nasza 7( ? )
współpraca udało nam się pokazać, uchwycić coś czego do tej pory nie robiłyśmy. 
Oliwia wspaniale pozowała, jej doświadczenie w modelingu chociaż zdecydowanie mniejsze niż w fotografii to także zasługuję na przymiotnik średnie. Jest bardzo plastyczna, nowe ujęcie - nowa mina, ułożenie dłoni, raz zadziorna, raz uwodzicielska, kobieta kameleon. Nie jestem w stanie nadążyć za Twoimi przemianami, jesteś niezwykła dziękuję że mogę z Tobą współpracować !!
















Na koniec zdjęcia zrobione co prawda na sesji, ale po przeróbce nie pasują już do reszty. Poza projektowanie artystyczne działanie :)







Plany... jak nie rozłoży mnie choroba to w poniedziałek długo wyczekiwane zdjęcia nad morzem...będą bajkowe suknie, zaklęte butelki i lampy naftowe, o tak!marzyły mi się takie zdjęcia. Chociaż to nic nowego i takich ujęć są już tysiące w sieci to pragnę je mieć i ja w swoim portfolio.









1 komentarz:

  1. Wow! Zatkało mnie z wrażenia! Klimat tych zdjęć jest oszałamiający. Nie mogę oderwać oczu.

    OdpowiedzUsuń