środa, 6 listopada 2013

Oh...death.




31/10/13

modelka / mua : Weronika "Biruta" Kamola 
strój : Golemarium
kosa : pożyczona
książka & zegarek : własność modelki
miejsce : Park Reagana ( Gdańsk ) 












Główny pomysł całej sesji - Śmierć.
 Od dobrych pięciu lat chodziła za mną ta wizja chociaż nie jest ona niczym nowym, to zawsze chciałam mieć takie ujęcia u siebie w portfolio. Zdjęcia nie są kopią niczyich zdjęć ^^  Śmierć po mojemu od A do Z, a to że ktoś też realizował podobny koncept, pokazuje tylko duże zainteresowanie tą postacią o ile tak można jak sklasyfikować.  Bardzo cieszę się że Weronika postarała się o załatwienie kosy, wyszukała miejsce i zajęła się organizacją stroju...To w zasadzie dzięki jej zaangażowaniu i pięknemu czwartkowemu słońcu, wyszło nam jak wyszło, za co jej i pogodzie dziękuję. Cieszę się że nie naciskała mnie w żaden sposób podczas trwania sesji, strój chociaż piękny nie był dla niej najważniejszy, przez co i mnie pracowało się  przyjemniej, nikt nie ustawiał mi kadrów i nie mówił ile mam w nie łapać... Często przy takich stylizacjach ten problem się gdzieś pojawia, strój, strój strój! a człowiek ? przecież to on jest najważniejszy, a nie ubranie które akurat ma na sobie, stylizacja to dodatek... jak dla mnie...i tak zresztą zawsze ją pokazuję. I jak nie fortunnie wybrałam modelkę, to bywała "pretensjonada".

Weronika, ahh. Weronika ma piękny, subtelny głos, który wspaniale uspokaja, plastyczną twarz, doświadczenie i własnego projektanta.Piękna nie tylko z zewnątrz, ale i wewnątrz.
Przerwy między kolejnymi ujęciami wypełniałyśmy rozmową i planami na kolejne sesję. Na pewno jeszcze się spotkamy...a przynajmniej mam taką nadzieję... ;)
 Dziewczyna stojąca przy przystanku z kosą w Jyskowym czepku na dłuuugo zostanie w mej pamięci :D


***


Ej! ale to jeszcze nie koniec naszych zdjęć :D 
kosa miała fajrant, a my wykorzystałyśmy inne rekwizyty, zboża, trawy i jeden mostek :)













Duuużo Arkony i oto efekty ^^
















3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają :) Zarówno modelka, jak i kadry i strona techniczna - dla mnie pomysł sesji oryginalny, chyba nie widziałem wcześniej zdjęć "śmierci"

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite. Twoje zdjęcia mają nieziemski klimat.

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę świetne zdjęcia, a ten klimat nieziemski...utrzymany również w całym blogu lub też części, którą akurat udało mi się poznać... urzekające..

    OdpowiedzUsuń