czwartek, 13 listopada 2014

"Pi*dzi jak na Oksywiu!"

Chciałam sprawdzić wiarygodność trójmiejskiego powiedzonka :D 
  Odfajkowane kolejne Gdańskie Nabrzeże. 

Mod/wizaż : Emilia Borek
Foto/ suknia / koncept : moi:) 

Z powodu że sesję robiłam jeszcze w październiku nie pamiętam już daty. Tak, tak zebrało się trochę zaległości ale skumulowało mi się naraz nazbyt wiele rzeczy w jednym czasie, tłumaczenia i lektury na studia,praca, wolontariat, i te kilka sesji wręcz pod rząd żeby złapać trochę pięknej jesieni w kadrze jeszcze zanim całkiem się zaszarzy. Do końca listopada odpoczynek zdjęciowy. Zaczynam od dzisiaj wino i chill out :) Przede mną jeszcze trzy sesje do przeróbki w tym jedna całkowicie świeża, trochę już pokazałam-trzy nowe twarze, trzy typu urody, trzy osobowości, rożne doświadczenia i trzy kolory włosów + Emi i piękna Żuława, wyspa w środku miasta - Iława. To był piękny zdjęciowy czas, sporo się nauczyłam, zobaczyłam kiedy zakończę przeróbki dużo zdjęć pójdzie do wywołania:)
Dziękuję za możliwość współpracy, ofiarowanie mi swoich zdolności, czasu i zabranie do swojego czarodziejskiego świata. Dobra! Na dzisiaj koniec zostawiam Was z Emi Bo. i kończę pić wino <3 






1 komentarz:

  1. Dwa ostatnie zdjęcia podbiły moje serce! Są wspaniałe. <3
    Gratuluję. :>

    http://damselevil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń