wtorek, 17 marca 2015

Volven de Viant



Jelitkowo / 05.03.15
Model / Mua / Hair / Styl : Volven de Viant

Cieszę się ogromnie z dwóch powodów ! ( w sumie to jest ich więcej ale tutaj skupię się na tej dwójce ). Po pierwsze pierwsza sesja 2015 roku za mną ! Jak to mówią " Lepiej późno niż wcale" ! . [ właśnie w tym momencie zadzwonił domofon po czym zostałam zaproszona na rocznicę śmierci Jezusa, ktoś reflektuje? bo ja chyba nie skorzystam....] 



***
Muszę przyznać, że myślałam że ta sesja nie dojdzie do skutku...a wszystko przez mój adapter! Kochane maleństwo, wysłużone dzielne 4 lata i trach! 
I po suwaczku i karta chroniona przed zapisem...
no i sobie (nie ) popstrykamy.
Jak się domyślacie"troszeczkę się"zdenerwowałam.
Ale jak widać poniżej,dałyśmy radę.
Jak nie my to kto!








@ll rights reserved


ninaplech93@gmail.com

1 komentarz:

  1. Witaj,
    powstała ostatnio grupa na Facebook'u, której celem jest zrzeszanie alternatywnych blogerów/vlogerów. Chcemy dać możliwość promowania się i obserwowania blogów czy kanałów, które są interesujące. Myślę, że zainteresuje Cię to.
    https://www.facebook.com/groups/369883419877209/?fref=ts
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń