niedziela, 5 kwietnia 2015

Wesołego Kota!


Dziękuję wszystkim tym, którzy oszczędzili mnie składając życzenia wielkanocne! Szczerze i ogromnie dziękuję. Bardzo spodobała mi się opcja spędzania świąt w izolacji od wszelkich praktyk religijnych, w samotności i na gruncie neutralnym. Polecam wszystkim agnostykom i ateistom, cieszmy się z wolnego ale po swojemu! 

Na początek zdjęcie mojego Tarnobrzega, które znalazłam przez przypadek. Przez bałagan tak naprawdę. Taki ładny pałac, że aż go dodam :) 



Moja dzisiejsza metamorfoza:


Jak rasowy wampir :D



A oto moja nowa zabawka : główka fryzjerska! 
Dzisiejsze fryzury nie są jeszcze tymi, którymi mogę się pochwalić z czystym sumieniem. Są bardzo artystyczne i niedokładne, ale od czegoś trzeba zacząć. Po paru miłych słowach a propos mojego układania włosów ( jeszcze nie ośmielę się nazwać swoich prób fryzurami, ale już niedługo ) , postanowiłam podejść do tematu poważniej i zdecydowałam się na zakup modelu do treningu. Jak wiadomo włosy naturalne, to włosy naturalne, a ten.. no staram się nie marudzić i zaplatać co mam pod ręką, a we wtorek zobaczymy jak mi pójdzie z naturalnym włosiem :D

Wypełniacze-polecam każdej Pani, proste w obsłudze jak budowa cepa, rachu ciachu i kok jest. 
Cena w H&M 6,99zł ( proszę nie odbierać tego jako reklamę, a jako podpowiedź ;) 



I francuz od dołu ( bardzo efektowny swoją drogą warkocz który cholernie trudno zrobić samemu ) i finezyjne upięcie ( nie no przesadzam zakręcenie włosów  u czubka głowy :D ) 
Róże, motylki czy inne dodatki polecam również ożywią każdą fryzurą i zamaskują gumki bądź "mrowisko" wsuwek, w tym przypadku wsuwki były zbyteczne, włosy jak się raz dobrze zakręci to ani drgną :D

Uporządkowane miejsce pracy to podstawa ( i Petit Robert )
( ps2. jeśli na Romanistyce na 1 roku będą próbowali Wam wmówić że posiadanie papierowego PR to podstawa, nie wierzcie im ^^ ) 

Ostatnia próba na dzisiaj.
( tak naprawdę chciałam się pochwalić, że zmyłam podłogę ^^ )

Gińńńńńńńń! 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz