sobota, 6 czerwca 2015

Moi koci przyjaciele.


Świat bez kotów nie istnieje ! 

Moja przygoda z Kotikowo zaczęła się kilka miesięcy temu. 
Kotikowo - organizacja społeczna - sterylizuje koty wolno żyjące, dokarmia te żyjące na terenie Stoczni, szuka domów dla małych kotków w potrzebie, ma też swoich stałych rezydentów którzy mieszkają w siedzibie Fundacji i cały czas szukają domu chociażby tego tymczasowego. 
Dzisiaj zaprezentuje Wam naszych rezydentów. Są cudowni. Co prawda mają więcej niż kilka tygodni, ale nic nie straciły ze swojego uroku. Każdy ma inny charakterek. Co innego lubi. 
Wszystkie szukają domu. Są zdrowe, wysterylizowane i zadbane! 

Bardzo gorąco zapraszam do polubienia FB : https://www.facebook.com/kotikowo
i bycia na bieżaco =)






Strzałek
https://www.facebook.com/events/1436249623336708/
Prowadzę jego wydarzenie na FB, zapraszam serdecznie im więcej osób tym lepiej , świeżutkie zdjęcia, filmiki z życia kota, 
Piękny, szczupły, zdrowy w Fundacji " od dziecka" jego zainteresowania można określić krótko : świat. Nie, to nie jest kot, który leży na łóżko i przesypia 3/4 doby. To aktywny kot, ciągle w ruchu, wykorzystuje każda możliwość wyjrzenia przez okno, powdychania świeżego powietrza. Lubi zabawy.






Pani Wąs 
( jest to przydomek który jej nadałam przez jej wąsiska, w Fundacji wołają na nią Ciemka )
Ja jestem nią zauroczona. Skradła moje serce, ostatnio stałam pod szafką gdzie leżała i prowadziłam monolog. Także powoli też kradnie mi rozum. 
Co za spojrzenie. Niby dachowiec, ale co za rysy, co za oczy i przede wszystkim co za bujny wąs ! 
Lat 2, 3. Trudno stwierdzić.
Wysterylizowana, zdrowa, gotowa do adopcji :-)
ps. Ale ona czeka na mnie ja to wiem <3 







Czaruś
Bardzo grzeczny dorosły kocur. Jego najwięksi przyjaciele to łóżko i kocyk.


Pantera
Jeśli szukasz Kota który będzie z Tobą podjadał o każdej porze dnia i nocy to Pantera jest dla Ciebie.
Kocykiem też nie gardzi.
A lenistwo trzeba wpisać w jego zainteresowania.
Jest cudownie wielkim, puchatym 3 letnim kocurrem.
Ale zabawami też nie pogardzi, jak podniesie już zadek to nie pogardzi.



Laleczka
Laleczka to piękna Koteczka, Dama, płochliwa, bardzo wrażliwa. W Fundacji jej źle ona chce swój własny kącik...






Haidi 
Księżniczka. Nasze pierwsze spotkanie było wspaniałe. Haidi pozowała, nie uciekała...Jednak potem Haidi się pochorowała, aktualnie przebywa w Domu Tymczasowym. Niestety musi wrócić do Fundacji, a nadal jest chora ( ma problemy z oczkiem ) . Kto ją przygarnie ???


Tancerka
Mamusia :) Trudno jej zrobić zdjęcie. Bardzo, bardzo trudno. Ulubione miejsce siedzisko pod drabinką. Bardzo ułożona.

Chciałbyś zaadoptować któregoś z Kotów?
Możesz zabrać go na miesiąc, dwa
Super! 
Podaję telefony pod którymi dowiesz się szczegółów : 509-145-057;  512-418-033;  501-766-789


Jeśli chciałabyś / chciałbyś wesprzeć Fundację finansowo podaję numer konta : 

Adres:
Fundacja KOTIKOWO
ul. Własna Strzecha 18 B
80-234 Gdańsk

Nr konta: 22 1240 5400 1111 0010 4134 9925


Dziękuję za uwagę i pozdrawiam gorąco.
                           ~ Femme de brouillard









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz