poniedziałek, 8 czerwca 2015

Z dedykacją dla wszystkich Kocich Mam ( i Tatusiów ).


Witajcie ! 
Jeśli kliknęliście na tę notkę to albo lubicie moją twórczość ( piąteczka ! ) 
albo lubicie koty, 
albo i to i to :D

Wszystkie zdjęcia Kotków zostały wykonane w  Fundacji Kotikowo! 
                                          ~zapraszam !


Tak nawiązując do tytułu, musiałam dorzucić " i Tatusiów" po tym jak zobaczyłam cudowny folder na Kociarze a na nim tysiące zdjęć kot + mężczyzna. Naprawdę kto nie zalajkowałam to raz dwa to czynić. Codziennie świeże zdjęcia i śmieszne filmiki z naszymi ulubieńcami w roli głównej. 
Także równouprawnienie musi być i zapraszam do oglądania.




















Dla wszystkich Kotków los był łaskawy i opiekuńczy. 
Wszystkie znalazły, albo zaraz znajdą kochający Domek. Co nas bardzo, bardzo cieszy!
 Chociaż łezka się kręci, bo człowiek się przyzwyczai do ich brykania, a potem nagle pusty pokój... :(


                                                  



          ninaplech93@gmail.com


                               



                                        ~femme de brouillard



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz