poniedziałek, 12 października 2015

Pierwsze wyjście z mroku ( ! )


Przymorze / Brzeźno 
10/10/2015
m: Karolina 
Wizaż, fryzura, zdjęcia : Ja :D
( w końcu tak w pełni autorsko ) 


Nie sądziłam że jestem zdolna do takiej fotografii :)
Cóż, potrzeba matką wszelkich nowości. Popieram stwierdzenie, że każdego dnia powinniśmy robić coś nowego. Szukać, jak się uda to znajdować, ale przede wszystkim uczyć się o sobie samym.
Dziękuję za wspólnie spędzony czas , dużo cierpliwości i rozmowę i trochę motywacji.
Karolina <3
A teraz od początku : Jestem w trakcie szukania nowej pracy, nowy początek i takie tam sprawki.
Gdzieś koło czwartku bądź piątku dowiedziałam się że potrzebuję zdjęć. Konkretnie portretów, gdzie będzie widać makijaż wykonany przeze mnie. I się zaczęło.
Miałam wielkie obawy przed zdjęciami. Naprawdę. Chociaż mam za sobą około 60 sesji zdjęciowych  Ta każda nowa współpraca dostarcza mi stresu i podnosi ciśnienie. W szczególności kiedy jest to nasze pierwsze spotkanie. Tym razem "stresu" było trzy razy więcej, ale ... dałam radę !


Karolina odpisała na mojego posta na grupie "maxmodels trójmiasto". Od razu przeszłyśmy do obgadywania szczegółów jako że czasu było bardzo mało a mi bardzo zależało na współpracy. W trakcie rozmowy po mojej głowie kłębiły się różne myśli, czy dam radę, czy sprawdzę się w nowej roli, czy w ogóle ma to sens?! na miejsce "zbiórki" szlam z duszą na ramieniu...
Ale... spotkała mnie naprawdę miła niespodzianka. Karolina okazała się świetną dziewczyną spędziłyśmy razem naprawdę udane popołudnie. ( w sensie zdjęciowym i towarzyskim, myślę, że będę teraz do każdego ogłoszenia pisać, że zapewniam jeden ciepły posiłek ;)














Moja fryzurka w zbliżeniu <3




***
ninaplech93@gmail.com






1 komentarz: