niedziela, 20 grudnia 2015

Piotr.

Listopad 2015 
Park Oliwski , niedziela mnóstwo dzieci ( bleee ;) 
Piotr w mojej koncepcji , w moim makijażu i swoim garniturze.

Piotr napisał do mnie pierwszy. Kiedy zobaczyłam jego wiadomość byłam mile zaskoczona. Jego portfolio znajdziecie tu http://www.maxmodels.pl/model-silweras.html. Jest nietuzinkowe, zresztą jak cały Piotr. Byłam zaskoczona jego wiadomością bo nigdy wcześniej nie robiłam portretów mężczyźnie, miałam co prawda sesję ( i to nawet wspólną z Kamilem, ale to było już trochę czasu temu ) także od początku to było małe wyzwanie dla mnie, poza tym moje relacje z mężczyznami zawsze były dosyć mizerne, więc bałam się po prostu czy się dogadamy. Piotr bardzo mile mnie zaskoczył. Zaczęliśmy , powiedziałabym standardowo, od kawy, potem przygotowania w między czasie próbowaliśmy się odrobinę poznać. Piotr jak już wspomniałam zaskoczył mnie pozytywnie, mój strach i obawy rozwiały się po paru minutach rozmowy z nim. Otwarty, szczery, z duszą artysty, z głową pełną pomysłów. Sesja przebiegła w bardzo luźnej atmosferze co było niezbędne bo przy niedzieli Park był pełen spacerowiczów co utrudniało wszelkie działania zważywszy na mroczny makijaż Piotra  ( biała cera, zapadnięte i podkrążone oczy ). Bardzo mile wspominam zdjęcia z Piotrem. Jest bardzo sympatycznym człowiekiem i bardzo dobrym modelem, życzę mu wielu sukcesów w branży, na pewno na nie zasługuje.










ninaplech93@gmail.com






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz